Radierende shockwave

Her på siden kan du læse mere om radierende shockwave. Læs derfor meget mere om dette nedenfor. Har du nogle spørgsmål, kontakter du os bare.

radierende shockwave

Radierende shockwave i Haderslev

Vi tilbyder radierende shockwave (trykbølge-behandling), der effektivt kan afhjælpe kroniske lidelser og tilstande. Har du nogle spørgsmål, eller vil du vide mere om behandlingen, kontakter du os bare. Vi ser frem til at høre, hvordan vi kan hjælpe dig.

Kroniske tilstande beror ofte på dårligt ophelet væv, der kan skyldes en skade, længerevarende uhensigtsmæssig belastning og/eller slidtage på sener og muskler.

Radierende trykbølger (shockwaves) kan påvirke kroppens sener og muskler så kraftigt, at arvæv og forkalkninger i området med den kroniske tilstand bringes tilbage til den akutte fase. Det betyder, at en normal heling i dette område kan påbegyndes.

Behandlingen kan være let smertefuld, men varer kun nogle få minutter, og ubehaget ophører, så snart behandlingen er overstået.

• Hælspore
  • Achilles-smerter
  • Springer-/løberknæ
  • Golf-/tennisalbue
  • Musearm
  • Forkalkninger i skulderled/frossen skulder
  • Kroniske vævs- og senelidelser
  • Triggerpunkter

I nogle tilfælde kan radierende trykbølge-behandling også benyttes til behandling af lidelser, hvor det tidligere har været normen at søge kirurgiske indgreb eller blokadebehandling.

Kontakt os gerne for priser og mere information om radierende trykbølge-behandling (shockwave).

Læs også om fokuseret shockwave. Hvor radierende shockwave er effektiv til bredere muskulære skader, er fokuseret shockwave effektiv til dybereliggende skader.